Lønbogholder søges til deltidsstilling (15 timer) i glad gymnastikforening

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af en af Danmarks største gymnastikforeninger med fokus på fællesskab, glæde og positiv udvikling?

LG gymnastik søger en medarbejder, der skal bidrage til det daglige arbejde i foreningens administration og primært have ansvar for foreningens økonomi.

 

Om stillingen

Som lønbogholder bliver du en vigtig del af foreningens drift. Du kommer primært til at arbejde med:

  • Daglig håndtering af økonomi: betaling af regninger, fakturering, bogføring, bankafstemning, tilskudsansøgninger, lønadministration og øvrige ad hoc-opgaver.
  • Udarbejdelse, effektivisering og vedligeholdelse af procesbeskrivelser, forretningsgange og vejledninger til internt og eksternt brug.
  • Afslutning af årsregnskab, udarbejdelse af materiale til revisor ifm. årsregnskab samt klargøring til generalforsamling i samarbejde med ekstern revisor.

Det gælder for alle LG gymnastiks medarbejdere, at der kan forekomme varierende administrative opgaver, også af praktisk karakter, f.eks. i forbindelse med større events.

 

Din profil

Du har lyst til at indgå i et fællesskab, som også i høj grad er baseret på frivillighed. Som person er du imødekommende, hjælpsom og samarbejdsvillig.

I dit arbejde er du grundig, detaljeorienteret og systematisk. Du arbejder selvstændigt og er god til at strukturere dine arbejdsopgaver både ift. indhold og tidsforbrug. Du tager ansvar for dine opgaver ved at følge opgaverne til dørs inden for fastsatte deadlines samt ved at tage initiativ, hvis du oplever, at noget kan gøres anderledes. Du er villig til at udvikle og dygtiggøre dig inden for dine ansvarsområder.

Du er god til at formulere dig og kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du har gode IT-kundskaber og er god til at sætte dig ind i nye systemer. Du er en erfaren bruger af Word og Excel og har desuden kendskab til Dataløn eller lignende lønsystem.

Du har en relevant uddannelse og praktisk erfaring inden for regnskab, bogføring, lønadministration eller lignende.

 

Vi tilbyder

En uformel, men professionel arbejdsplads med fokus på kvalitet, loyalitet og udvikling. Administrationen består af 7 medarbejdere, og vi værdsætter samarbejde, kommunikation og et godt socialt fællesskab højt. Vi er en arbejdsplads med ’højt til loftet’ og plads til både grin og godt humør, samtidig med at der i perioder kan være behov for at arbejde fokuseret og effektivt.

Arbejdet er sæsonpræget, og du vil opleve at have perioder med skiftende arbejdsbelastning. Vi lægger vægt på ansvarlighed både i forhold til opgaver og arbejdsindsats.

 

Ansættelse

Stillingen forventes besat hurtigst muligt. Præcis dato for tiltrædelse vil blive aftalt ved ansættelsen.

Arbejdet er som udgangspunkt placeret i dagstimerne på foreningens kontorer i Kildeskovshallen i Gentofte. Delvist hjemmearbejde er muligt ved nærmere aftale.

Der kan dertil forekomme arbejde uden for almindelig arbejdstid og -sted.

Endvidere forventes det, at der lægges noget frivilligt arbejde i enkelte weekender i forbindelse med opvisninger og andre events.

Lønnen forhandles forud for ansættelsen.

 

Ansøgningsfrist

Ansøgninger sendes til Foreningschef Elisa Malling Beck på elisa@lg-gymnastik.dk hurtigst muligt og senest 14. april 2024.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt løbende. Har du spørgsmål kan du ligeledes henvende dig på mail til elisa@lg-gymnastik.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Lyngby og Gentofte Gymnastik, Adolphsvej, 2820 Gentofte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021573

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet