Kontorleder (Ledende medarbejder back office)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Der bliver tilbudt:
– Attraktiv løn
– Fleksibel arbejdstid
– Gode kontorfaciliteter
– Dygtige kolleger
– En god chef
– En virksomhed, hvor du kan udvikle dig

Ansvarsområder:
– Ledelse af back office kontoret og motivation 3 medarbejdere
– Sikre optimal kundeservice, og hjælp til Sælgere
- Håndtere flere opgaver på samme tid
– Logistik opgaver, kontakt til eksterne lagre, transportbooking og fortoldninger,import og eksportforsendelser
– Kontakt til offentlige myndigheder i Skandinavien
– Controller opgaver i forhold til afstemning af varelagre, faktura godkendelser mv.
– Indtastning af salgsordrer og opfølgning på kunde og indkøbsordrer
– Ansvarlig for godkendelse af fakturaer vedrørende transport og lager
– Håndtering af ad-hoc opgaver fra ledelsen, inkassosager og klargøring af møder

Krav til jobbet:
– Faglig/relevant erfaring i forhold til ansvarsområderne
– Motiverende ledelseserfaring
– Kvalitetsbevidst og omhyggelig
– IT-kyndighed i Navision/Excel
– Evne til at tale, forstå og skrive på dansk, engelsk og svensk
– Der vil blive afholdt 1. samtale i løbet af uge 08 2024, 2. samtaler aftales

Du har måske i dag et tilsvarende job, speditør eller uddannelse indenfor veterinær ernæring

Hvis du er den rette, venter vi på dig, ellers er opstart 1. marts 2024.
Ring på 2440 1780 eller send en ansøgning og CV til mm@sjrs.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sjællands Vikarservice ApS, Rebslagervej, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994187

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet