IT-supporter til Gentofte Kommunes ITServicedesk - en enhed i IT-afdelingen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Gentofte Kommune søger en IT-supporter der har service som sit mellemnavn og en struktureret tilgang til administrative opgaver. Hvis du motiveres af at hjælpe på flere fronter og lære nyt, så har vi måske det rigtige job til dig?

IT-servicedesken i Gentofte Kommune består af 14 medarbejdere, der alle bidrager til den klassiske IT-support, indkøb, on-site assistance og brugeradministration. Det er vores ansvar, at brugerne føler sig godt hjulpet på vej, og får løst deres udfordringer hurtigst muligt.

Vi udvikler os både fagligt, i servicemødet med brugerne og i teamet, så din gode energi og viden skal bidrage på flere niveauer.

IT-support vil fylde ca. halvdelen af din tid, idet du sammen med et par kollegaer også skal stå for en ret vigtig opgave, der handler om brugeradministration. Det kræver noget oplæring og forståelse for organisationen, men det får du selvfølgelig, når du starter hos os.

Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • 1.line support via telefon, personlige henvendelser, og vores servicedesk-system Servicenow
  • Brugeradministration, herunder oprettelse af brugere, tildele og fratage rettigheder
  • Fejlsøgning og problemløsning i samarbejde med vores IT-teknikere
  • Lejlighedsvis projektressource som repræsentant for IT servicedesk i større IT-projekter
  • Vedligeholdelse af dokumentation og procesbeskrivelse
  • Assistance ifm afvikling af Kommunal- og Folketingsvalg

Fagligt ser vi helst at du kommer med

  • IT-support uddannelse og min. 3 års erfaring fra arbejde som IT-supporter
  • Kendskab til Servicenow, der er vores system til at håndtere brugerhenvendelser i
  • Microsoft infrastruktur – Windows, AD, Office 365, Teams etc.
  • Kendskab til brugeradministration
  • Kendskab til kommunal administration og offentlige digitaliseringsprojekter
  • Kendskab til ITIL begreber

Som person har du følgende kendetegn

  • Tålmodig og smilende overfor vores brugere, både i tlf og i det fysiske møde
  • En holdspiller, der gerne opbygger og deler viden
  • Positiv overfor en hverdag i forandring
  • Arbejder systematisk og selvstændigt
  • Ser muligheder fremfor begrænsninger

Vi kan til gengæld tilbyde

  • En fast stilling i Gentofte Kommune, tæt på offentlig transport, parkeringsmuligheder, og en super økologisk kantine
  • Gode kollegaer og masser af udvikling, både teknisk, fagligt og menneskeligt
  • Stor berøringsflade med alle ansatte i Gentofte Kommune
  • Frihed under ansvar og mulighed for indflydelse på fremtiden

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af løn. Stillingen ønskes besat snarest muligt eller senest pr. 1. april 2024. Arbejdstiden er 37 timer inklusive frokost og med fleksibel arbejdstid.

Rekrutteringsproces

Vi gennemfører løbende ansættelsessamtaler.

I forbindelse med din ansøgning vil vi bede om referencer fra tidligere ansættelsesforhold.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001268

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet