BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du typen, der elsker at jonglere med forskellige opgaver?
Synes du, det er fedt med faglig sparring og en god omgang humor på arbejdet?
Og vigtigst af alt, vil du have gode kollegaer og et godt arbejdsmiljø? Så skal du helt sikkert være vores nye kollega!
Om dig, vores nye superhelt:
Vi leder efter en multitasking-mester, der har godt styr på bogføring og controlleropgaven samt kendskab til udarbejdelse af ledelsesinformation. Du er også rigtig god til økonomistyring og en haj til excel - og gerne også kendskab til personaleansættelser. Men hey, hvis du også kan klare alt det andet - såsom digital postfordeling, indberetning af arbejdsskader og udarbejdelse af ID-kort - så er du perfekt! Du elsker at skabe overblik og er altid klar til at give den gas med nytænkning og udvikling.
Du må meget gerne have kommunom på dit CV eller en videregående uddannelse, som matcher de økonomiopgaver, vi har brug for hjælp til. De øvrige opgaver dem kan vi lære dig.
Om din kommende arbejdsplads:
Du bliver en del af et team på 12 skønne kollegaer, hvor grin og sjov er en del af hverdagen. Vi ser vores forskelligheder som en styrke, og vores leder er tilhænger af "ledelse under eget ansvar".
Vi løfter i flok og bakker hinanden op, og du kommer til at arbejde i en afdeling, hvor service er nøgleordet. Hos os handler det ikke kun om at udføre opgaver, men også om at levere den bedst mulige service til alle.
Vi er også støttefunktionen for organisationens ledere og medarbejdere, og vi tilbyder løbende vejledning og support, herunder system- og arbejdsgangsvejledning. Udover dette påtager vi os også mange ad hoc-opgaver, som vi løser i fællesskab.
Vores økonomiopgaver klarer vi i Fujitsus økonomisystem Prisme365, og vores lønsystem hedder KMD OPUS Rollebaseret indgang.
Vi står klar til at give dig en grundig introduktion til opgaverne og rig mulighed for at udvikle dine kompetencer!
Og nu til det vigtige:
- Du får 37 timer med en flexordning og mulighed for hjemmearbejde.
- Du kan være med til at tilrettelægge din arbejdstid.
- Du starter den 1. oktober 2024 eller snarest derefter.
- Vi holder ansættelsessamtaler den 14. august 2024.
Vi glæder os til at lære dig at kende.
I Gentofte kommune følger vi de normale løn- og ansættelsesregler, som står i gældende overenskomst.
Når man bliver ansat på ældreområdet, skal man lige have styr på en straffeattest, men det er ret nemt - vi ordner det digitalt med dit okay. Og bare så du ved det, så er vi her i kommunen røgfri på arbejdet."
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089074