Bliv servicekoordinator hos Hartvig Gruppen A/S og skab glade kunder og effektivt flow

dato

Om os

Hos Hartvig Gruppen A/S er vi flere forskellige faggrupper samlet.

Vi er omkring 65 ansatte fordelt på tømrer-/snedker (svende og lærlinge), murere, malere og specialarbejder. Vores opgaver er primært forsikringsskader og serviceopgaver, men også større projekter og renoveringer.

Vi har mange nye opgaver på vej og søger lige nu en servicekoordinator til en spændende nyoprettet stilling.

Om rollen som servicekoordinator

Vil du bruge din håndværks- og forsikringserfaring i en tæt dialog med kunderne, men uden at skulle stå på byggepladsen? Her får du en rolle med fast struktur, høj faglighed og god balance mellem arbejde og familieliv. Du bliver en central del af vores team, hvor du skaber overblik, kvalitet og glade kunder.

Ansvarsområder

  • Screening og sagsvurdering

  • Modtag og vurder nye sager

  • Afgør omfang og type

  • Ansvar for mindre servicesager

  • Koordinering og opbooking af op til 5 servicesvende (herunder korte arbejdsbeskrivelser)

  • Sikre afklaring med kunden (fx forsikringsdækning / egenbetaling)

  • Kundeservice og kvalitet

  • Skab en god oplevelse for kunden gennem tydelig kommunikation

  • Forventningsafstem og undgå misforståelser

  • Bidrag til færre fejl og tilbageløb

  • Sagsstyring og controlling

  • Følg op på igangværende sager

  • Sørg for korrekt dokumentation og overholdelse af deadlines

  • Bidrag til effektiv drift og økonomi

  • Samarbejde og udvikling

  • Sparring med kollegaer

  • Understøt driften i Front Desk, eksempelvis ved rådgivning af kollegaer i forsikringsvilkår

  • Bidrag til løbende forbedringer og vidensdeling

Som servicekoordinator får du ansvaret for at skabe et effektivt flow i vores sager – især de mindre serviceopgaver. Du sikrer hurtig afklaring, færre fejl, glade kunder og en sund bundlinje.

Kvalifikationer

Du er sandsynligvis:

  • Uddannet tømrer eller snedker

  • Erfaren inden for forsikringsvilkår og skadehåndtering

  • Tidligere beskæftiget som skadebehandler, projektleder eller lignende

  • Vant til kundekontakt og koordinering

  • Struktureret, løsningsorienteret og trives med at holde overblik

Du får

  • Attraktive løn- og ansættelsesvilkår

  • Mulighed for personlig og faglig udvikling

  • En stabil hverdag fra kl. 7-15 i et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og plads til humor

  • En virksomhed med korte beslutningsveje og en kultur, hvor dine idéer bliver hørt

  • Sparring med dygtige og engagerede kollegaer

  • God sundhedsordning

  • Personaleforening der sørger for fælles aktiviteter i løbet af året herunder sommerfest og julefrokost mm.

Lyder det som dig?

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag – vi holder samtaler løbende.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at ansøge, uanset race, køn, handicap, religion, seksuel orientering eller alder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

HARTVIG GRUPPEN A/S, Mesterlodden, 2820 Gentofte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-01-2026;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/03b00047-5850-40a3-906b-01a3b1dcf36f

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet