Bliv regnskabsassistent hos Henning Stæhr A/S: Alsidige opgaver i et dynamisk miljø

Profilbillede
dato

Henning Stæhr A/S søger en servicemindet og udadvendt regnskabsassistent til varetagelse af regnskabsopgaver fra a-z.

Vi søger en regnskabsassistent til at varetage regnskabsopgaver fra a-z med direkte reference til regnskabschefen. Du vil få en alsidig hverdag med gode muligheder for faglig udvikling. Vi forestiller os, at du er færdiguddannet inden for økonomi med et par års erfaring fra en lignende stilling. Der tilbydes en attraktiv arbejdsplads i et ungt miljø med en uformel omgangstone. Du bliver en del af en virksomhed med 30 medarbejdere, hvor vi er sammen om at skabe et godt miljø og en spændende virksomhed.

Arbejdsopgaver

  • Finans – Håndtering af kreditorfaktura, herunder elektronisk behandling samt betalinger
  • Bogføring – Opfølgning på debitorer, herunder rykkerskrivelser etc.
  • Afstemninger – Diverse afstemninger af balance, bank, moms m.m.
  • Moms – Momsregnskab, herunder indberetninger til myndigheder
  • Måneds- / årsafslut – Assistere ved måneds- og årsafslut
  • Øvrige interne ad hoc-opgaver - Virksomhedens “blæksprutte”, der hjælper til, hvor end der måtte være behov

Om Henning Stæhr A/S

Henning Stæhr A/S er et familieejet selskab fra 1949, som i dag drives af Jacob Stæhr (tredje generation) og Elisabeth Inex Stæhr (tredje generation). Vi er beliggende i Gentofte, tæt ved Lyngby St., og huser i dag 30 ansatte. Som Skandinavisk leverandør af ure og smykker, er vi et solidt firma med mange års erfaring som grossist virksomhed. Vi repræsenterer mærker som f.eks. Daniel Wellington, Casio, Oris, Timex m.fl. Læs mere på www.staehrgroup.com.

Dine kvalifikationer

Som person er du ansvarsfuld, med et drive og altid et smil på læben. Du kan arbejde selvstændigt og trives i perioder med tidspres og deadlines. Du er en løsningsorienteret og struktureret person med et skarpt øje for detaljer. Din servicemindede tilgang og mod til at tage ansvar skinner igennem i dit arbejde. Vi vægter din evne til at samarbejde højt, og du er kendt for din imødekommende og fleksible tilgang til kollegaer. Desuden er du omstillingsparat og klar til at give en hånd, hvor der er behov.

Erfaring med økonomisystemer såsom Visma Business, Dynamic 365 eller lignende. Vi anvender Visma Business som økonomisystem, derfor vil kendskab til dette system selvfølgelig vil være en fordel, men ikke et krav. Erfaren bruger af Excel er ligeledes en fordel.

Det er et krav at du er flydende mundtligt og skriftligt i dansk eller et af de skandinaviske sprog og engelsk.

Vi tilbyder dig et job, hvor du i høj grad er med til at præge og planlægge din arbejdsdag.

Arbejdstid

Vi søger en fuldtidsansat, men vil være åben for ønske om 4 dages arbejdsuge.

Ansøgning

UnikRecruitment bistår Henning Stæhr A/S ved denne rekrutteringsopgave. Virksomheden vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på 2222 4000. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

UnikRecruitment, Gammel Sellingvej, 8370 Hadsten

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6114821

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet