Administrativ medarbejder til Nordsjællands Politi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Centeret består af en Patruljesektion og en Opgavesektion. Du vil blive ansat i Opgavesektionen. Opgavesektionen har til huse på Station Syd - Ørnegårdsvej 16 i Gentofte. Afdelingen uddanner ligeledes personale der kommer fra patruljesektionen. Sektionen beskæftiger sig med en blanding af operative/ud kørende opgaver, og sagsbehandling/efterforskning af mindre komplekse sager. Ud over det er der en række administrative opgaver, som pt. bliver løst af politipersonale. Sektionen arbejder tæt sammen med de øvrige sektioner i deres kreds, ligesom de løser opgaver for både interne og eksterne samarbejdspartnere.

Jobbet

Som administrativ medarbejder hos Patrulje- og opgavecenter Syd bliver du en del af et fagkoordinator kontor, hvor du vil skulle bistå med række forskellige opgaver. Du vil være med til koordinering af transporter for Nordsjællands Politi samt hjælpe med at koordinere kredsens politikadetter.

Derudover vil dine arbejdsopgaver være:

  • Lettere sagsbehandling herunder indhentelse af akter til sagerne, kopiering, bilagering, gennemsyn af overvågning etc.
  • Håndtering af koster
  • Administration af nøgler, køretøjer, skabe/skuffer etc.
  • Ad hoc-opgaver

Din profil

Vi forestiller os at du er kontoruddannet eller lignende – vigtigst er det, at du har nogle års erfaring med administrativt arbejde. Du er stærk administrativt og arbejder detaljeorienteret, struktureret og med effektivitet. Det er vigtigt at du lægger vægt på kvalitet i opgaveudførelsen og er opmærksom på betydningen af frister og rettidig levering af arbejdsopgaverne.

Derudover ser vi gerne, at:

  • Du kan arbejde både selvstændigt og som en del af et team. Du er holdspiller og arbejder efter det fælles mål.
  • Du er velformuleret både skriftligt og mundtligt.
  • Du er fleksibel i forhold til opgaver, og du trives i en travl hverdag med mange bolde i luften.
  • Du har flair for brug af IT-systemer

Det er desuden en fordel, hvis du har kendskab til POLSAS, men det er ikke et krav.

Praktisk

Arbejdsstedet er Nordsjællands Politis afdeling i Gentofte. Adressen er Ørnegårdsvej 16, 2820 Gentofte.

Arbejdstid: 37 timer pr. uge. mandag til fredag inde for normal kontortid

Opstart er hurtigst muligt så snart du er sikkerhedsgodkendt. Vikariatet varer frem til 30. juni 2024, med mulighed for forlængelse.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at denne kan opretholdes under hele ansættelsen. Sikkerhedsgodkendelse kan tage 2-4 uger at gennemføre.

Du modtager en attraktiv timeløn på 156 kr. i timen samt et overenskomstbestemt tillæg på 7% svarende til 10,92 kr. i timen.

Moment varetager første del af ansættelsesprocessen, hvorefter der vil være en personlig samtale hos Nordsjællands Politi i uge 2, som det forventes du kan deltage i.

Tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag - da vi hurtigt vil finde den kandidat, vi skal bruge.

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964446

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet