Administrativ medarbejder til Gentofte Hjemmeplejes administration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du med forskellige opgaver i løbet af en dag? Glædes du over muligheden for faglig sparring med kollegaer? Er arbejdsmiljøet lige så vigtigt for dig, som det faglige?

Hvis ja, så skal du da være vores nye kollega!

Som administrativ medarbejder vil du indgå i et dynamisk team og varetage en bred palette af personaleadministrative opgaver, herunder:

  • Oprettelse og fratrædelser af medarbejdere samt udarbejdelse af lønaftaler
  • Overførsel/udbetaling af ferie
  • Sørge for IT-rettigheder til medarbejdere
  • Klargøring af arbejdstelefoner til nye medarbejdere
  • Tilmelde samtlige medarbejdere til VEU-kurser
  • Indberette arbejdsskader på samtlige medarbejdere

Andre opgaver:

  • Oprettelse af ID-kort
  • Postfordeling fra vores offentlige postkasse
  • Udlevering af arbejdsredskaber
  • Skrive referat i Hjemmeplejens MED gruppe

Om dig

Vi søger en engageret medarbejder, der har interesse for personaleadministration og flair for IT. Du er god til at skabe overblik, og du kan slet ikke lade vær med at nytænke og udvikle arbejdsgange.

Du må gerne være nyuddannet og klar til dit første job. Der kan også stå kommunom på dit CV, men det er ikke et krav.

Om din kommende arbejdsplads
12 superflinke kollegaer står klar til at byde dig velkommen i hjemmeplejens administration. Du vil blive en del af en afdeling, hvor kompetencerne faktisk ”hænger på træerne”. Latter er ikke sjældent her – du må godt ha’ det sjovt på arbejdet. Vores faglige forskelligheder ses, som en styrke og ikke en svaghed. Du vil få en leder, der lytter og som tror på ”ledelse under eget ansvar”. Vi løfter opgaverne i fællesskab og støtter sammen op omkring den øvrige organisation.

Du kan regne med en grundig introduktion til opgaverne og gode muligheder for at udvikle dine kompetencer.

Administrationen i hjemmeplejen fungerer, som et ”mini rådhus”. Vi varetager bl.a. al administration vedr. personalesager og økonomi. Vi yder support til organisationens ledere og medarbejdere. Det gør vi bl.a. i form af tæt dialog med lederne i hjemmeplejen, herunder vejledning til systemer og arbejdsgange. Derudover kommer der mange ad-hoc opgaver, som vi varetager i fællesskab.

Og så til det praktiske
Stillingen er på 37 timer med flexordning.

Tiltrædelse den 1. marts 2024 eller snarest derefter.

Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 19. februar 2024.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

I Gentofte kommune er der en generel politik om, at der ved ansættelse på ældreområdet skal forevises straffeattest, som indhentes digitalt med samtykke. Gentofte Kommune er en røgfri arbejdsplads.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979335

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet