Vil du kombinere ledelse med kundeservice, sagsbehandling og administration – og samtidig bidrage til den grønne omstilling? Har du blik for, hvordan den enkelte medarbejders styrker, skaber værdi i fællesskabet – og motiveres du af at sikre en ensartet, høj kvalitet i kundeservice?
Så er du måske den nye Teamleder for Kundeservice hos Gentofte Gladsaxe Fjernvarme I/S.
Vi søger en engageret, empatisk og proaktiv leder, der kan være med til at udvikle og drive et område i rivende vækst: Fjernvarme. GGF står midt i en stor udbygning af fjernvarmenettet, hvor kundeantallet mere end fordobles. Derfor er der brug for dig, der kan tage del i – og være med til at lede – deres dygtige og samarbejdende kundeserviceteam.
OM STILLINGEN:
Som teamleder for Kundeservice hos GGF bliver du ansvarlig for ledelsen af et mindre, velfungerende team på ca. seks medarbejdere, der arbejder tæt sammen med resten af Administrationen samt to køkkenmedarbejdere.
Rollen kombinerer daglig ledelse med aktiv deltagelse i opgaveløsningen og rummer både strategiske og praktiske elementer.
Teamet indgår i Administration & Kundeservice bestående af i alt ca. 16 medarbejdere, der spiller hinanden gode og understøtter hele organisationen.
Du refererer til administrationschefen og får en central rolle i en organisation i vækst.
Nøgleopgaver
Daglig ledelse af kundeserviceteamet gennem motivering, forventningsafstemning, kompetenceudvikling, konflikthåndtering, medarbejdersamtaler og lignende
Opsætning af mål, opfølgning og afrapportering på teamets arbejde.
Udvikling og optimering af processer og arbejdsgange i kundeservice.
Rådgivning og videndeling om aftalegrundlag, praksis og sagsbehandling.
Aktiv deltagelse i teamets daglige opgaver, herunder:
Telefonbetjening og sagsbehandling
Håndtering og fordeling af indgående post
Indhentning af oplysninger og afregning ved flytninger
Besvarelse af kundehenvendelser om varmeforsyning og regninger
Udsendelse af breve og information til kunder og borgere
Indkøb og administrativ support.
Kommunikation og samarbejde med eksterne interessenter, herunder borgermøder og kontakt til leverandører.
Kandidaten
Vi forestiller os, at du er en involverende holdspiller som gerne går forrest og sætter retningen via en empatisk ledelsesstil. Du kommer med en administrativ baggrund, gerne fra en teknisk organisation - og har erfaring med ledelse af et kundecenter eller et mindre internt serviceteam.
Faglige kompetencer:
Erfaring med ledelse af mindre teams og medarbejderudvikling.
God systemforståelse – rutineret i Officepakken og gerne erfaring med SharePoint og CRM-systemer.
Forståelse for tal, afregningssystemer og dokumentationskrav.
Interesse for, og gerne erfaring med, forsyningsområdet, fjernvarme eller beslægtede brancher.
Velformuleret både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk.
Kendskab til datasikkerhed og IT-sikkerhed er en fordel.
Personlige kompetencer:
Empatisk og coachende lederstil med fokus på motivation og følgeskab.
Struktureret og i stand til at koordinere opgaver i et travlt miljø.
Gennemslagskraft og evne til at implementere forandringer på en inddragende måde.
Gode kommunikationsevner og evnen til at samarbejde på tværs af organisationen.
Proaktiv, løsningsorienteret og engageret i at levere god service til kunderne.
Man tilbydes:
En central rolle i en organisation i vækst, hvor du kan være med til at præge udviklingen af fjernvarmeområdet.
En hverdag i et stærkt og samarbejdende team, der hjælper hinanden og har fokus på fælles løsninger.
Et alsidigt job, hvor du både får ansvar for ledelse og mulighed for at indgå i den daglige drift.
Samarbejde på tværs af en varieret organisation med både ingeniører, maskinmestre, håndværkere, akademikere og administrative profiler.
Mulighed for at udvikle dig fagligt inden for et komplekst og samfundskritisk felt.
Om Gentofte Gladsaxe Fjernvarme:
Gentofte Gladsaxe Fjernvarme I/S er et serviceselskab ejet af Gentofte og Gladsaxe Kommuner. Selskabet er stiftet den 1. april 2018. Serviceselskabet udfører opgaver for de to kommuner vedrørende planlægning og udbygning samt levering af fjernvarme til borgere og virksomheder, og fokuserer på driftssikkerhed, bæredygtighed og borgernes forsyningssikkerhed.
Virksomheden beskæftiger ca. 70 medarbejdere og bidrager aktivt til Danmarks grønne omstilling.
LØN OG BENEFITS
Fleksible rammer og en attraktiv arbejdsplads med god overenskomst, attraktiv pensionsordning, betalt frokostpause, -og frugtordning samt mulighed for frokostordning og adgang til motionsrum.
KONTAKT:
Rekrutteringsprocessen varetages af Nordic Headhunting.
Hvis du motiveres af at tage ansvar, skabe retning for dit team og være med til at sikre en stabil og bæredygtig fjernvarmeforsyning – opfordrer vi dig til at søge stillingen allerede i dag, da vi holder samtaler løbende og lukker stillingen, når den rette er fundet.
For yderligere information om rollen, er du meget velkommen til at kontakte:
Partner, Liselotte Schwanenflügel på +45 27 20 27 35 eller lsj@nordicheadhunting.dk
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Gentofte Gladsaxe Fjernvarme I/S, Ørnegårdsvej, 2820 Gentofte
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-12-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6612155c-bedc-42ad-bbec-cc5983d3b6e4