Social- og Sundhedsassistent søges til planlæggerteamet i hjemmeplejens aftenvagt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du er lige mødt ind på din vagt som 2.planlægger. Vagten starter med organisering og koordinering af aftenens opgaver, f.eks. gøre klar til vikarer der skal møde ind på vagt og aktivere nødkalds telefonen, som du har ansvar for i din vagt. Efterfølgende vil du i løbet af din vagt arbejde med helhedspleje i komplekse hjem, varetage nødkald samt udføre administrative opgaver…
Lyder det som en arbejdsdag for dig? Så er det måske dig, der skal være en del af vores team.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Vi tilbyder:
  • En ledelse der forstår, at læring tager tid.

  • Du vil få et planlagt og fyldestgørende introduktionsforløb.

  • En arbejdsplads, hvor du vil møde opbakning til at sige hvad, du ser, på en ordentlig måde.

  • Mulighed for sparring med daglig leder, afdelingsleder og kolleger.

  • En arbejdsplads med en kultur hvor vi har tillid til hinanden og erfaringer deles – gode som dårlige.

Kort om jobbet:
  • Du vil i samarbejde med planlægger nr. 1 og daglig leder, stå i spidsen for arbejdet med at fastholde faglighed, samarbejde og målrettet pleje i borgernes hjem.

  • Din funktion vil være fremtrædende og støttende i gruppen i forhold til, at observationer dokumenteres i et fagligt og konstruktivt sprogbrug.

  • Dine kolleger vil kunne bruge dig som vejleder og sparringspartner.

Derudover vil dit job:

  • bestå af besøg hos nye borgere, akutte borgere og borgere, der udskrives med væsentligt ændret behov. Hvis der er ændrede opgaver hos borgerne, vil du skulle introducere gruppens social- og sundhedshjælpere til disse.

Om dig:
  • Du har erfaring som social- og sundhedsassistent.

  • Vi lægger vægt på dine evner som faglig sparringspartner for alle kolleger i gruppen.

  • Du har et godt overblik, er struktureret og koordineret.

  • Du er bevidst om, at du er rollemodel og har overblik, da du vil komme ud for at skulle varetage flere opgaver på én gang.

  • Vi lægger vægt på at du kan bidrage med rummelighed, samt en humoristisk og positiv tilgang til kollegerne og arbejdsopgaverne

Vilkår:
  • Planlægger 1 møder ind kl. 14.00 og du vil som planlægger nr. 2 møde ind kl. 15.15.

  • Ved fravær af planlægger nr. 1, vi du skulle varetage opgaverne og møde kl. 14 efter aftale med daglig leder.

  • Arbejdstiden på vagt rul er 29,75 time/uge i 5-2 rul, med arbejdsdag hver onsdag og torsdag i ulige uger og i lige uger onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag alle vagter i tiden kl. 15.15 til 23.45.

  • Stillingen kræver, at du har kørekort.

  • Funktionsbeskrivelse kan rekvireres.

  • Stillingen ønskes besat pr. 01.01.2024 evt. før.

  • Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos daglig leder Anette Hadamer på hverdage i tidsrummet 15.00-15.30.

I Gentofte Kommune er der en generel politik om, at der ved ansættelse inde for ældreområdet, sal forevises en straffeattest. Løn i henhold til overenskomst, og principperne i ”ny løn”.

I Gentofte Hjemmepleje er vi ca. 500 medarbejdere beskæftiget med pleje, omsorg og praktisk hjælp hele døgnet, med borgeren i centrum. Vi er én hjemmepleje opdelt i tre områder. Vi tilpasser ydelserne individuelt og anvender medarbejdernes kompetencer, så de matcher brugerens behov.

Vi har en attraktiv arbejdsplads, og arbejder ud fra en anerkendende tilgang til hinanden og borgerne. Gentofte Kommune er en røgfri arbejdsplads

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5925359

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet