Back Office Manager - speditør

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

For international virksomhed, søger vi en Back Office Manager til kontor i Gentofte

Der bliver tilbudt:
- Attraktiv løn
- Fleksibel arbejdstid
- Gode kontorfaciliteter
- Dygtige og gode kolleger
- En god chef
- En virksomhed, hvor du kan udvikle dig

Ansvarsområder:
-
Ledelse og motivation af medarbejdere
- Håndtere flere opgaver på samme tid
- Logistik opgaver (transportbooking og fortoldninger)
- Kontakt til offentlige myndigheder i Skandinavien
- Import og eksportforsendelser
- Indtastning af salgsordrer og opfølgning på kundeordrer
- Ansvarlig for godkendelse af fakturaer vedrørende transport og lager
- Håndtering af ad-hoc opgaver fra ledelsen, inkassosager og klargøring af møder

Krav til jobbet:
- Faglig/relevant erfaring i forhold til ansvarsområderne
- Motiverende ledelseserfaring
- Kvalitetsbevidst og omhyggelig
- IT-kyndighed i Navision/Excel
- Evne til at tale, forstå og skrive på dansk, engelsk og svensk
- Der vil blive afholdt 1. samtale i løbet af uge 51 2023, 01 2024 og 2. samtaler aftales

Du har måske i dag et tilsvarende job, speditør eller uddannelse indenfor veterinær ernæring

Hvis du er den rette, venter vi på dig, ellers er opstart 1. februar 2024.

Hvis det er noget for dig, så ring på 2440 1780 eller send en ansøgning og CV til mm@vikarvikan.dk.

 

Mortensen
Kunde- og rekrutteringschef
Sjællands Rekrutteringsservice
Sjællands Vikarservice

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sjællands Vikarservice ApS, Rebslagervej, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949495

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet